eerste communie 2021

Onze fiere eerste communicanten©Bernadette

Met Jezus aan tafel !
Op zondag 26 september kwam een tweede groepje kinderen (eerste communie traject Flora) aan de beurt; om tijdens de eucharistieviering met de parochianen, voor het eerst mee aan te zitten aan de tafel van Jezus en de heilige communie te ontvangen.   Jong en oud vierden vreugdevol samen en dankten de Heer met gebed en zang.De communicantjes en hun familie voelden zich warm opgenomen in de biddende en vierende parochiegemeenschap.                                                                                                                 Als parochiegemeenschap wensen wij dan ook een heel dikke proficiat aan:  Lyo, Lucas, Laure, Ayisha, Mauro, Iluna, Lara, Zana, Vanessa,  Guillaume en Larissa en hun fiere ouders; en heten hen van harte welkom in ons midden tijdens onze mooie vieringen op zondag.